Cum l-as fi suduit…pe acel sofer

Unui sofer care m-a scos din pepeni, m-a socat si apoi m-a adus la gradul de fierbere superior a 100 grade, i-as fi spus urmatoarele daca m-ar fi inteles:

– crevete murat in pisat, ia piciorul dupa acceleratie!
– ca&at cu ochi ce esti, te-a facut ma-ta cu mana pe claxon?
– falus de plastilina, vezi ca prea te-ai stropit cu motorina!
– gelatina puturoasa, sa ti se strice chiuloasa

Cititorule, scuze limbajul care nu imi e deloc caracteristic, dar trebuia sa ma descarc.

Acest sofer nu numai ca m-a agresat cu claxonul lui, m-a depasit printr-o manevra periculoasa si era cat pe ce sa se  buseasca de masina careia nu
i-a acordat prioritate, dar a decis sa se opreasca exact in fata mea si sa dea in marsalier voit incat sa imi buseasca masina (cel putin s-a oprit la timp). Si colac peste pupaza, cand se facu verde, domnu’ sofer a decis sa stea in loc timp de un minut, doar ca sa ma blocheze pe mine si evident circulatia.

Eh daca limbajul nu a putut sa imi fie prea expresiv intr-o limba straina, macar gesturile mi-au fost
internationale…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

