E vina mea!

Sunt frustrata. Imi vine sa urlu si iar sa urlu. Imi vine sa plang. Imi vine sa ma intorc in timp si sa ma opresc. A fost totusi decizia mea, deci vina mea si trebuie sa mi-a asum. E vina mea pentru ca m-am lasat incantata, pentru ca i-am crezut, pentru ca m-am luat dupa aparente si dupa recomandarile altora. Verigheta mea, luata de la “cel mai bun si respectabil bijutier din Zakynthos, al carui magazin a fost deschis in 1983”, arata acum delorabil. Deja si-a pierdut de doua ori cateva diamante, o data la sase luni dupa nunta si o data la o luna dupa reparatie. Iar bijutierul ma acuza pe mine ca diamantele au cazut pentru ca am purtat-o necorespunzator. O verigheta se poarta tot timpul (mai putin la piscina sau in activitati care implica socuri puternice) si daca bijuteriul mi-ar fi spus de la inceput ca in principiu nu ar trebui sa port verigheta de la ei in foarte multe situatii, atunci nu as mai fi cumparat-o in nici un caz.

Verigheta mea care ar trebui sa fie simbolul unei uniuni atat in fata legii cat si in fata lui Dumnezeu, ei bine acum a devenit acum un subiect de lupta. Cand ma uit la ea si vad gauri in locul diamatelor, imi starneste sentimente contrare. Pe de-o parte e amintirea acelei zile speciale in care sotul meu mi-a strecurat-o pe deget si a spus solemn “cu acest inel te iau de sotie”. Pe de alta parte sunt aceste gauri si amintirea conflictului continuu cu bijutierul ‘M!cHa20p0U20s’ si amenintarile avocatului lor.

Dar e timpul sa ma linistesc. Bijutierul din Zakynthos refuza sa ramburseze verigheta iar incredere in atelierul lor eu nu mai am. Decat sa accept sa primesc un alt inel cu aceleasi caracteristici dar facut in atelierul lor, preferam sa punem punct conflictului, sa refacem verigheta in alta parte si sa ne asumam costurile.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

